Dostępność produktów - Sklep online Luna Obuwie

Dostępność produktów

Jeśli wybrane obuwie jest dostępne należy wpisać liczbę par i sfinalizować zakup.

  1. Z racji prowadzenia równolegle sklepów stacjonarnych, może się okazać, że zamówione przez Państwa obuwie jest już niedostępne, jednak dokładamy wszelkich starań aby uzupełniać stany wszystkich butów na bieżąco.

  2. Realizacja zamówienia oraz termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na rachunku (nie od momentu złożenia zamówienia).

  3. Zastrzegamy sobie możliwość opóźnień z przyczyn od nas niezależnych (technicznych, awarie, itd.), związanych z dostarczeniem zakupionych towarów oferowanych w sklepie. Informujemy kupującego o wszelkich problemach z dostarczeniem towaru.

  4. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostarczenia towaru. Zapewniamy wysyłkę w ciągu 24 godzin. W przypadku wydłużenia czasu realizacji niezwłocznie informujemy klienta o zaistniałej sytuacji.

  5. Towary dostarczane są do klienta firmą kurierską lub Pocztą Polską. Obsługą logistyczną wszystkich przesyłek zajmuje się zewnętrzna firma pośrednicząca na podstawie stosownych umów międzynarodowych.

Wszelkich informacji na temat produktów udzielamy telefonicznie pod numerem telefonu 48 17 2764630 lub +48 733 330 650 lub pod adresem e-mail kontakt@lunaobuwie.pl