Jak wymienić obuwie?
Odeślij obuwie na własny koszt w oryginalnym opakowaniu, wraz ze starannie wypełnionym formularzem wymiany oraz oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) na adres:
F.H.'LUNA”
RYNEK 8
38-100 STRZYŻÓW
Formularz wymiany możesz także przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail kontakt@lunaobuwie.pl
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Prawo wymiany dotyczy tylko towaru będącego w nienaruszonym stanie, wyłącznie w oryginalnym opakowaniu.
Pytania oraz powiadomienia dotyczące wymiany prosimy kierować na adres e mail: kontakt@lunaobuwie.pl
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jak dokonać zwrotu produktu?
Odeślij zakupiony produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
Formularz zwrotu możesz także wysłać mailem na adres kontakt@lunaobuwie.pl
Jeśli pozytywnie rozpatrzymy twój wniosek w ciągu 3 dni roboczych poinformujemy cię o tym, wysyłając maila na podany przez ciebie adres.
Przy zwrocie koszty przesyłki ponosi Kupujący.
Jeśli odrzucimy twój wniosek - poinformujemy cię o tym i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy produkt na wskazany adres. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Twój wniosek o zwrot produktu zostanie odrzucony, gdy:
produkt będzie uszkodzony,
będzie miał widoczne znaki użytkowania.
Wszystkie pytania oraz powiadomienia dotyczące zwrotu lub wymiany prosimy kierować na adres e mail kontakt@lunaobuwie.pl