Reklamacja - Sklep online Luna Obuwie

O czym pamiętać przy odbiorze przesyłki?

Sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz jakikolwiek mankament, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody - stanowi on podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan prześlij na adres e-mail reklamacja@lunaobuwie.pl i skontaktuj się z nami pod nr. tel. +48 733330650

Co jeśli towar jest niezgodny z umową?

Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną – odeślij na adres:

F.H.”LUNA” RYNEK 8 ,38-100 STRZYŻÓW

wadliwy produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym prosimy podać powodu reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta

Formularz reklamacji możesz także wysłać mailem na adres: reklamacje@lunaobuwie.pl

 

Formularz reklamacji pobierz tutaj plik ODF lub pobierz tutaj plik PDF

 

Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Towar należy odesłać wraz z paragonem. Na jego podstawie określimy datę zakupu i długość użytkowania obuwia.

 

Co nie podlega reklamacji?

    • uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.),

    • uszkodzenia i odbarwienia wynikajace z niedopasowania modelu do budowy stopy,

    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,

    • uszkodzenia wynikajace z zużywania się towaru,

    • towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,

    • wygoda towaru,

    • różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta (różnice barw, odcieni).

 

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

Decyzja i koszty reklamacji

O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

  • Jeśli decyzja będzie pozytywna - naprawimy reklamowany towar, wymienimy go na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. Weźmiemy także na siebie koszt przesyłki.

  • Jeśli decyzja będzie negatywna - przekażemy ci szczegółowe uzasadnienie odrzucenia reklamacji, ale nie sfinansujemy kosztów odesłania obuwia.