Sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz jakikolwiek mankament, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody - stanowi on podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan prześlij na adres e-mail reklamacja@lunaobuwie.pl i skontaktuj się z nami pod nr. tel. +48 733330650
Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną – odeślij na adres:
F.H.”LUNA” RYNEK 8 ,38-100 STRZYŻÓW
wadliwy produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym prosimy podać powodu reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta
Formularz reklamacji możesz także wysłać mailem na adres: reklamacje@lunaobuwie.pl
Formularz reklamacji pobierz tutaj plik ODF lub pobierz tutaj plik PDF
Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Towar należy odesłać wraz z paragonem. Na jego podstawie określimy datę zakupu i długość użytkowania obuwia.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jeśli decyzja będzie pozytywna - naprawimy reklamowany towar, wymienimy go na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. Weźmiemy także na siebie koszt przesyłki.
Jeśli decyzja będzie negatywna - przekażemy ci szczegółowe uzasadnienie odrzucenia reklamacji, ale nie sfinansujemy kosztów odesłania obuwia.